вівторок, 16 березня 2021 р.

ПОДЯКА ВЧИТЕЛЯМ СКВИРСЬКОГО АКАДЕМІЧНОГО ЛІЦЕЮ - СПІКЕРАМ ВЕБІНАРУ

 Учителі української мови та літератури Сквирського академічного ліцею є авторами сертифікаційної програми для вчителів-філологів: Ярмульська Іванна Володимирівна, спеціаліст вищої категорії, аспірантка лабораторії інституційного виховання Інституту проблем виховання НАПН України та Заболотний Олександр Вікторович, заслужений учитель України, автор підручників та посібників з "Української мови" для 5-11 класів ЗЗСО.

Видавництво "Генеза" висловлює щиру подяку авторам сертифікаційної програми для вчителів-філологів "Інтернет-ресурси як засіб стимулювання навчальної діяльності учнів на уроках української мови і літератури" за участь у роботі вебінару "Дистанційні та змішані форми навчання в курсі викладання української мови середньої та старшої школи", створеного з метою ознайомлення фахівців-практиків з особливостями та перевагами проєктного навчання в межах предмета "Українська мова".
У ході вебінару Іванна Володимирівна поділилася досвідом моделювання дистанційного уроку української мови, а також зупинилась на інтернет-ресурсах як засобі взаємодії учасників освітнього процесу. Завдяки відкритій бесіді зі слухачами вебінару, які ділилися новими цікавими ідеями та враженнями, з'ясувалося, що освітянську спільноту насамперед цікавлять прийоми застосування проєктних технологій на уроках української мови та новаторські авторські напрацювання.
Під час свого виступу Заболотний Олександр Вікторович розповів про організацію проєктної діяльності учнів у процесі вивчення української мови з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій на прикладі виконання завдань з підручників "Українська мова" для учнів 5-11 класів (автори Заболотний О.В., Заболотний В.В.; ТОВ Видавництво "Генеза"). Під час відкритої бесіди зі слухачами вебінару виявилося, що надана інформація буде корисною, суттєво вплине на вміння вчителів, спонукатиме їх до пошуку нових прийомів та засобів утілення проєктного навчання, що змінить традиційний підхід до викладання української мови.




Немає коментарів:

Дописати коментар